Педагогам
Серпнева нарада заступників директорів з НВР ЗЗСО Львівської МТГ 2024
Про внесення змін до типової освітньої програми 5-9 класів
Правила внутрішнього трудового розпорядку ліцею
Онлайн-ресурси та навчальні платформи на допомогу вчителям, учням та батькам
Електронна бібліотека онлайн-ресурсів для навчання на допомогу вчителям та учням
Графік роботи ресурсної кімнати у І семестрі 2023-2024 навчального року
План-графік курсів підвищення педагогічних працівників
ліцею №75 імені Лесі Українки ЛМР
при Центрі професійного розвитку педагогічних працівників Львівської МТГ на 2023 рік
План-графік курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників ліцею №75 імені Лесі Українки ЛМР
#навчаємося_щоб_навчати
📚💻📙🖥️📘📗📓📕📔📚📖📝
🤔Чи можливо розвинути критичне мислення?
🤔🤔Як це зробити на уроці в початкових класах?
🤔Медіаграмотність. Це важливо?
🔰☑️🔰☑️🔰☑️🔰☑️🔰
Цікавою й корисною інформацією ділилися з колегами педагоги, які які завершили навчання на курсах підвищення кваліфікації при ЦПРПП "Інновації в освіті: дидактичні та виховні аспекти".
🍂📚🍂📚🍂📚🍂❄️🍂❄️🍂❄️🍂
2️⃣3️⃣ листопада
Засідання ШМО вчителів початкових класів та вихователів ГПД.
✅Цікаво, ✅корисно, ✅ефективно, ✅актуально.
11 жовтня 2023 року відбулась зустріч педагогів ліцею із фахівцями Львівського районного відділу ДУ «Львівського обласного центру контролю та профілактики хвороб МОЗ України», лікарями
Нексухівською Наталією Миронівною та Залужець Оксаною Іванівною. Лікарі дали поради учителям щодо профілактики серцево-судинних захворювань, недопущення інфарктів та інсультів, а також ознайомили з інформацією щодо щеплень від інфекційних захворювань. Бесіда була корисною та містила практичні рекомендації. Дбаймо про своє здоров'я!
До Міжнародного дня безпечного інтернету запрошуємо пройти курс підвищення кваліфікації зі #stop_sexтинг
Освітній проєкт #stop_sexтинг запрошує освітян до Дня безпечного інтернету 7 лютого долучитися до 2 програм підвищення кваліфікації: “(Не)безпека в час війни” та “Онлайн-загрози в час війни: як захистити себе?”. За кожну з програм можна отримати сертифікат про підвищення кваліфікації: обсяг у годинах: 5,00, обсяг у кредитах ЄКТС: 0,17
Інформація про навчання на сайті Edway:
Міністерство освіти і науки України спільно з ДНУ «Інститут освітньої аналітики» у співпраці з компанією SoftServe, за підтримки проєкту “Tech To The Rescue” та краудсорсингової ініціативи OPEN/TECH, створили для закладів освіти України всіх рівнів інформаційний ресурс “Цифрові сервіси для освіти України” https://mooc4ua.online. Ресурс орієнтований на такі категорії користувачів, як здобувачі освіти, педагогічні, науково-педагогічні, наукові та адміністративні працівники закладів освіти, а також партнери й волонтери, які готові сприяти розвитку цифрової освіти, доступу до якісних навчальних матеріалів, інформаційних сервісів
💥До уваги педагогів!💥
Поради учителям "як працювати з учнями переселенцями":
1.💥 Знайомство з дитиною( ПІБ, звідки приїхав).
2. 💥Не наголошуйте на ситуації, в якій була дитина. Але наголосіть, що зараз всі в безпеці.
3. 💥У кожної дитини повинно бути чітке розуміння того, що в неї є люди, які її підтримують, які її люблять, які їй допоможуть. І тільки завдяки цій підтримці, тільки завдяки цьому ресурсу дитина зможе адаптуватися і пережити це все.
4.💥 Приділити більше уваги саме в навчанні.
5.💥 Організувати спілкування дітей з дитиною- переселенцем.
6. 💥Дозвольте їм сумувати, але слідкуйте за їх емоційним станом. У разі , якщо ви помітили, що дитина довгий час знаходиться в негативному емоційному стані, індивідуально запропонуйте допомогу фахівців.
7.💥 Пояснюйте дітям про важливість бути зібраним і допомагати один одному.
8. Спілкуйтеся нормально, як з усіма учнями не проявляйте жалість до них.
. 💥Переключайте дитину на посильні їй завдання, якщо вона
закрита.
10.💥Доцільно обговорювати з батьками можливі реакції дітей на події, тривоги та страхи у зв’язку з ними та як це відображається в поведінці дитини. Серед дітей у класі можуть бути ті, хто втратив батька чи матір через події в державі. Такі діти можуть переживати втрату і в такий період у них може знизитись успішність, можуть бути складнощі з концентрацією уваги, пригнічений емоційний стан.
11.💥 Педагог може обговорити з дітьми ситуацію, яка склалася, ретельно добираючи слова. Будь-яка інформація повинна бути подана дитині, але у відповідності до її віку. Не вживати слів "бомба", "граната", "не бійся", " викинь це з голови", "страшно". Вживайте "тривожно", "схвильовано*, "напружена ситуація".
Варто знати, що як би дітей не оберігати від інформації, вона до них буде надходити від інших.
12.💥 Непотрібно навішувати на таких дітей ярлик «проблемна» дитина. Важливо побачити в ній особистість .
13..💥 Підтримуйте постійний контакт з батьками дитини чи особами, які їх замінюють.
Програйте з усіма дітьми гру "Я не хочу хвалитися, але я умію....", з метою пізнання усіх дітей, в тому числі переселенців.
Бережіть себе!