Серпнева нарада заступників директорів з НВР ЗЗСО Львівської МТГ 2024
Про внесення змін до типової освітньої програми 5-9 класів
Правила внутрішнього трудового розпорядку ліцею
Онлайн-ресурси та навчальні платформи на допомогу вчителям, учням та батькам
Електронна бібліотека онлайн-ресурсів для навчання на допомогу вчителям та учням
Графік роботи ресурсної кімнати у І семестрі 2023-2024 навчального року
План-графік курсів підвищення педагогічних працівників
ліцею №75 імені Лесі Українки ЛМР
при Центрі професійного розвитку педагогічних працівників Львівської МТГ на 2023 рік
План-графік курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників ліцею №75 імені Лесі Українки ЛМР
До Міжнародного дня безпечного інтернету запрошуємо пройти курс підвищення кваліфікації зі #stop_sexтинг
Освітній проєкт #stop_sexтинг запрошує освітян до Дня безпечного інтернету 7 лютого долучитися до 2 програм підвищення кваліфікації: “(Не)безпека в час війни” та “Онлайн-загрози в час війни: як захистити себе?”. За кожну з програм можна отримати сертифікат про підвищення кваліфікації: обсяг у годинах: 5,00, обсяг у кредитах ЄКТС: 0,17
Інформація про навчання на сайті Edway:
Міністерство освіти і науки України спільно з ДНУ «Інститут освітньої аналітики» у співпраці з компанією SoftServe, за підтримки проєкту “Tech To The Rescue” та краудсорсингової ініціативи OPEN/TECH, створили для закладів освіти України всіх рівнів інформаційний ресурс “Цифрові сервіси для освіти України” https://mooc4ua.online. Ресурс орієнтований на такі категорії користувачів, як здобувачі освіти, педагогічні, науково-педагогічні, наукові та адміністративні працівники закладів освіти, а також партнери й волонтери, які готові сприяти розвитку цифрової освіти, доступу до якісних навчальних матеріалів, інформаційних сервісів
💥До уваги педагогів!💥
Поради учителям "як працювати з учнями переселенцями":
1.💥 Знайомство з дитиною( ПІБ, звідки приїхав).
2. 💥Не наголошуйте на ситуації, в якій була дитина. Але наголосіть, що зараз всі в безпеці.
3. 💥У кожної дитини повинно бути чітке розуміння того, що в неї є люди, які її підтримують, які її люблять, які їй допоможуть. І тільки завдяки цій підтримці, тільки завдяки цьому ресурсу дитина зможе адаптуватися і пережити це все.
4.💥 Приділити більше уваги саме в навчанні.
5.💥 Організувати спілкування дітей з дитиною- переселенцем.
6. 💥Дозвольте їм сумувати, але слідкуйте за їх емоційним станом. У разі , якщо ви помітили, що дитина довгий час знаходиться в негативному емоційному стані, індивідуально запропонуйте допомогу фахівців.
7.💥 Пояснюйте дітям про важливість бути зібраним і допомагати один одному.
8. Спілкуйтеся нормально, як з усіма учнями не проявляйте жалість до них.
. 💥Переключайте дитину на посильні їй завдання, якщо вона
закрита.
10.💥Доцільно обговорювати з батьками можливі реакції дітей на події, тривоги та страхи у зв’язку з ними та як це відображається в поведінці дитини. Серед дітей у класі можуть бути ті, хто втратив батька чи матір через події в державі. Такі діти можуть переживати втрату і в такий період у них може знизитись успішність, можуть бути складнощі з концентрацією уваги, пригнічений емоційний стан.
11.💥 Педагог може обговорити з дітьми ситуацію, яка склалася, ретельно добираючи слова. Будь-яка інформація повинна бути подана дитині, але у відповідності до її віку. Не вживати слів "бомба", "граната", "не бійся", " викинь це з голови", "страшно". Вживайте "тривожно", "схвильовано*, "напружена ситуація".
Варто знати, що як би дітей не оберігати від інформації, вона до них буде надходити від інших.
12.💥 Непотрібно навішувати на таких дітей ярлик «проблемна» дитина. Важливо побачити в ній особистість .
13..💥 Підтримуйте постійний контакт з батьками дитини чи особами, які їх замінюють.
Програйте з усіма дітьми гру "Я не хочу хвалитися, але я умію....", з метою пізнання усіх дітей, в тому числі переселенців.
Бережіть себе!