🍂🍁💙💛📝💙💛📝💙💛
#Мова_наше_серце🕊️💙💛
☝️Нація повинна боронити свою мову більше, ніж свою територію. Адже територію можна відвоювати, а коли вмирає мова, то вмирає і нація.
Леся Українка
💙💛🍂📝🍂💙💛🍂📝🍂
💝Нехай материнське слово буде для кожного з нас духовним джерелом життя й оберегом.
☝️Плекаймо в душі любов до рідної мови не з примусу, а за покликом власного сумління й гідності.💙💛
📝🍁🍃🍂📝🍁🍃🍂📝
Будьмо 💚допитливими і
🧡натхненними - і перед нами відкриються неозорі виднокола української мови.
💙💛📚💗📚💙💛
#вчимо_плекаємо_оберігаємо, бо вона рідна, найкраща у світі, унікальна.💙💛🫶
🤩 Це було справжнє свято інтелекту та творчості на уроці української літератури у 5-Б.🎉📖📚
🔰Сьогодні наші п’ятикласники захищали проєкти за мотивами народної казки "Мудра дівчина". Темою, що об'єднала всі роботи, став національний колорит. 💙💛
Ми не просто прочитали казку, а буквально оживили її:
📖читали в ролях, передаючи емоції та характери героїв;
🔎зробили глибокий аналіз казки, розібравши її на "цеглинки" мудрості;
💬створили яскраву характеристику Марусі: у чому її справжня мудрість?🤔🤔🤔
🥰Родзинкою уроку стали проєкти-візуалізації. 🔰Діти представили, як вони уявили Марусю: її одяг, взуття, зачіску, які відображають українські традиції.
💖💝 Це було надзвичайно детально і креативно.
☝️Не забули й про нові слова, які почули та запам'ятали під час читання та обговорення, бо прагнемо збагачувати свій словниковий запас.📖💬
💙💛 Бачити, як діти занурюються у світ наших традицій, — безцінно.🫶🫶🫶
🎼П’ятикласники вирушили у захопливу подорож світом музики. 🎶Вони розповідали про ударні інструменти різних народів світу, порівнювали їх звучання та дізналися, як за допомогою тюнера можна визначати висоту звуку🎚️.
🎛️Кожен відчув себе справжнім дослідником музики — уважно спостерігав, експериментував і відкривав, що навіть найпростіший звук має свою частоту, характер і настрій. 🌍🥁(учитель Кіндракевич Б.О.)
💬Крилатий вислів «Ти є те, що ти їси» ("You are what you eat") набув нового, особливо надихаючого сенсу під час уроку англійської мови у 6-Б класі. Тема заняття — "Рецепт улюбленої страви" - стала справжнім святом кулінарного мистецтва. 🧑🍳 Шестикласники презентували рецепти та технологію приготування своїх улюблених страв. 📝 Кульмінацією уроку стала урочиста дегустація! 🎉 Учні продемонстрували свою майстерність, пригостивши однокласників власноруч створеними кулінарними шедеврами: від золотистого печива 🍪 та повітряних тортів 🍰 до апетитної піци 🍕. Усі були просто у захваті! 🤩😋 Цей урок став яскравим підтвердженням того, що їжа — це не просто енергія, а справжній прояв творчості та культури! 👏
( Учитель Венгрин Г.В.)
👩🏫📚Учні 10-го класу — Прокопик Саша, Зеленко Марія, Когут Соломія, Сирко Надія — провели для семикласників цікавий урок з фізики «Речовини в природі. Атоми і молекули. Їх рух і взаємодія».
🧠 Старшокласники підготували захопливий та пізнавальний урок, під час якого семикласники не лише слухали пояснення, а й активно брали участь у дослідах, іграх та обговореннях.
⚛️Урок розпочався з інтерактивної презентації, яка допомогла учням пригадати, з чого складаються речовини, що таке атоми та молекули, і як вони взаємодіють між собою.
🧑🔬Далі школярі взяли участь у наукових експериментах і дослідженнях. Разом вони спостерігали, як змінюється рух молекул при підвищенні або зниженні температури, та проводили цікавий дослід — відокремлювали сіль від перцю, демонструючи властивості різних речовин.
📦Особливе пожвавлення викликала гра «Що в коробці?», у якій діти намагалися відгадати речовину за описом або властивостями, а також кросворд з термінами теми.
🎓Наприкінці уроку учні перевірили свої знання в інтерактивній вікторині Kahoot, де кожен міг показати, що запам’ятав і зрозумів.
🌈🌞Урок пройшов у веселій, творчій і пізнавальній атмосфері. Семикласники не лише дізналися нові факти про будову речовини, але й на практиці переконалися, що фізика — це цікаво, логічно й дуже близько до реального життя
🏠У 8-А та 8-Б класах відбувся інтерактивний урок фізики на тему: «Втрати тепла в будинку та способи їх зменшення» (учитель Гнатуш М.О.).
📋Під час роботи у групах, учні заповнювали інформаційні картки, аналізували, через які елементи будинку відбуваються найбільші теплові втрати (стіни, дах, підлога, вікна, двері), обговорювали можливі методи запобігання цим втратам (утеплення стін, подвійні вікна, теплоізоляція даху тощо), створювали схеми та плакати з результатами своїх досліджень.
📉Потім представляли свої напрацювання, захищали їх перед класом, аргументували висновки та відповідали на запитання однокласників.
💡Такий формат роботи сприяв розвитку критичного мислення, уміння працювати в команді, застосуванню знань фізики у повсякденному житті та формуванню навичок енергоефективної поведінки.✨
🎶✨ Мистецтво крізь віки ✨🎶
Учні 4-В класу вирушили у захопливу подорож у світ музики!
Вдома кожен спробував себе у ролі справжнього майстра та створив шумові музичні інструменти з підручних матеріалів. 🥁🎼
Це було не лише цікаво, а й дуже пізнавально: діти дізналися, що музика може народжуватися навіть із найпростіших речей, а фантазія й творчість не мають меж! 🌟
Кожен інструмент – унікальний, зі своїм звучанням і характером, а разом вони створили цілий маленький оркестр! 🎶👏
#ТворчістьБезМеж
🌳🌳🌲🌲🌳🌳🌲🔮🧚
Уявіть собі місце, де час зупинився.
🌳🌳🌳 Де велетенські дуби, свідки тисячоліть, шепочуть свої історії вітру.🎶
☀️Де сонячні промені ледве пробиваються крізь густе листя, створюючи казковий напівморок.
📝🧚🪄🌳🌲🌲🌲🌳🌳
🙂🙃😉Насправді, це не про ліс, а про захопливий урок-захист проєктів з української літератури у 5-Акласі з Оксана Сайкевич 🔰📝🫶
Наші юні ліцеїсти довели, що легенди — це не тільки частина минулого, а й джерело натхнення для креативних проєктів.💖🤗
☝️Такий підхід дозволяє не тільки краще ✅зрозуміти і ✅запам'ятати матеріал, а й розкрити творчий потенціал кожної дитини,🪄бо коли історія стає частиною власного проєкту, вона перестає бути просто текстом — вона стає живою!🧚
На уроці математики учні 6-В класу разом з учителем Романівим Я.Є. узагальнили та систематизували знання з теми «Відсотки». Повторили основні правила, розвʼязали багато цікавих задач і переконалися, на скільки важливо знати відсотки, адже вони постійно супроводжують нас у житті!
✨ У 5-Б класі відбувся цікавий урок зарубіжної літератури (учитель Чумакевич О.В.), присвячений японській народній казці «Момотаро, або хлопчик-персик».
Учні працювали в командах, досліджували символи та традиції Японії, відкривали для себе красу східної культури. Діти жваво обговорювали риси характеру Момотаро, порівнювали його з героями українських казок, змагалися у знаннях та творчих завданнях.
Урок подарував нові знання й атмосферу справжньої командної роботи! 🌸🏮
🌌 Наші руки творять космос 🌞🚀
У 7-х класах відбувся незвичайний урок фізики, який став справжнім святом науки та творчості. Учні поринули у загадковий світ астрономії 💫та власноруч відтворили модель Сонячної системи.☀️
Використовуючи пластилін, одноразові шпажки та інформацію з інтернет-джерел, школярі створювали Сонце 🌝та планети🌏, відтворювали їхні розміри й розташування у масштабі. Кожна група працювала з особливим натхненням: від гарячого Сонця 🌞до крихітних планет, від гігантського Юпітера до загадкових кілець Сатурна🪐.
На парті ожив маленький Всесвіт 🌌 — яскравий, різнобарвний 🌈 та гармонійний. Атмосфера уроку була особливою✨: учні відчули себе не лише учасниками навчального процесу, а й справжніми дослідниками🧐 та творцями👩🎨.
Такий урок показав, що фізика може бути цікавою й надихаючою😉, а навчання — поєднувати науку 📚і мистецтво🎨. Це була подорож, яка залишила слід у серцях ❤️і допомогла дітям відчути велич космосу 🌍, створеного їхніми руками. ✨
У 7-А та 7-Б класах відбувся інтерактивний урок з німецької мови на тему „Freundschaft und Schulleben“ (учитель Крілик І.В.).
Метою заняття було розвиток комунікативних навичок учнів у межах теми дружби та шкільного життя.
У процесі роботи використовувалися сучасні інтерактивні ресурси (Kahoot, Quizlet, Wordwall), що сприяли активізації пізнавальної діяльності школярів та зробили урок динамічним. Учні переглядали тематичні відеоматеріали, створювали комікси про шкільні будні, брали участь у вікторинах.
Завдяки різноманітним формам роботи урок пройшов у веселій та пізнавальній атмосфері
✅✅✅Урок « Як шукати відповіді на питання»🤔🤔 17 вересня учні 5- В класу разом з учителькою предмету «Пізнаємо природу» Олійник Д.Л. провели в освітньому просторі Lviv Open Lab.
🔎👀Ліцеїсти поринули у світ справжньої детективної роботи:
📝 створювали невидиме чорнило, щоб писати таємні повідомлення;
🔎знімали власні відбитки пальців з використанням справжніх детективних інструментів;
🔎💵💸перевіряли купюри на справжність.
А наостанок поласували молекулярним морозивом.🤗🍦
🔰🔎🤗Майстер-клас «Лабораторія детектива» - це не просто захоплива гра, а неймовірний світ науки та пізнання.👀
📖 Зарубіжна література, 9-Б клас
Дата: 17.09.2025
Тема: Мандри Гулівера Джонатана Свіфта
📚Сьогодні учні 9-Б класу разом із учителем Чумакевич Ольгою Вікторівною занурилися у світ пригод головного героя твору Дж. Свіфта. Урок пройшов активно та динамічно.
📘Учні працювали в групах, дискутували, ділилися власними думками щодо зображення нової людини доби Просвітництва у творі. Діти аналізували, які риси цієї епохи втілені в образі Гулівера, які ідеї гуманізму, раціоналізму та критичного мислення автор прагнув донести до читача.
🌱🌈Під час обговорення школярі не лише переказували події роману, а й намагалися осмислити його сатиричний підтекст: висміювання вад суспільства, прагнення змінити світ на краще, показати людину як носія нового типу мислення.
💡Урок сприяв розвитку критичного мислення, уміння аргументувати власну позицію та поважати думку інших. Атмосфера співпраці та зацікавленості допомогла кожному учневі долучитися до обговорення й зробити для себе відкриття про епоху Просвітництва та місце людини в ній
#День_українського_кіно
💙💛📽️🎬🎞️🎥💙💛
✔️Український кінематограф має свою історію: від документальних німих фільмів до кольорових шедеврів нашого сьогодення. Пишаємося ним!🫶💙💛
Цей день - це гарний привід влаштувати перегляд українського кіно.🎥 💙💛
👀Подивилися, 💭обговорили, а ще на прикладі тематичної лексики пригадали і поглибили свої знання про ✅лексичне і граматичне значення слова,✅ однозначні та багатозначні слова, ✅ тлумачний словник.📖
🎬У кадрі - урок української мови в 5-Б класі з Оксана Сайкевич.
💙💛💖З любов’ю до України, її мови та історії.
💖💙💛З любов’ю до нашої культурної спадщини.
#дякуємо_ЗСУ за можливість дивитися українські фільми. 💖💙💛
Сьогодні учні 8-А класу з учителем Хімочкою У.О. занурились у світ фінансової грамотності, відвідавши філію "Ощадбанку". Це була чудова нагода не просто почути теорію, а побачити, як працює банківська система зсередини. Учні дізнались про основи підприємництва, важливість заощаджень та відповідальне ставлення до грошей. Особливо вразила можливість поспілкуватись з працівниками банку та поставити їм запитання. Приємним завершенням бесіди стали невеликі подарунки, які банк підготував для кожного учасника. Така практична екскурсія стала цінним доповненням до уроків і, сподіваємось, надихне дітей на досягнення фінансового успіху в майбутньому!
Сьогодні урок зарубіжної літератури в 6-А класі перетворився на справжню подорож у світ мистецтва слова (вч.Чумакевич О.В.).
Наші юні дослідники не лише розшифровували таємниці літературних персонажів, а й оживляли їх у власній творчості.
🖌️ Кожен учень створив малюнок до улюбленого героя, і ці роботи стали яскравим свідченням їхнього глибокого занурення в матеріал.
Фантазія, креативність та унікальне бачення допомогли дітям показати, як художні образи літератури оживають у нашій уяві. 📚 Література — це не лише слова, а й нескінченні можливості для творчості!