❄️❄️❄️Сьогодні на уроці української мови 5-В з Оксана Сайкевич не просто вивчав правила, а інтегрував #доброчесність у саму структуру слова.🤔🤔🤔
🔷Це був невеликий фонетичний експеримент💡
✔️Щоб закріпити тему "Фонетика" та звуковий аналіз слів,📝усі практичні завдання виконувалися на словах, які мають прямий стосунок до доброчесної поведінки.🔷✔️✔️✔️
#чесність #повага #довіра #відповідальність #щирість
☝️Діти побачили, як ці важливі поняття "звучать" 💬 зсередини, і що за кожною літерою стоїть глибокий моральний зміст.🧡💚🔰
✔️Зробили висновок, що основи доброчесної поведінки є такими ж важливими, як і правила мови.📝🔷🔷🔷
🔷💡🔷💡🔷💡🔷
🤔Уявіть, що кожен із нас має маленький ліхтарик всередині.
Коли ми 🧡чесні, 💚добрі, 💙уважні й 🩷відповідальні, цей ліхтарик світить яскравіше.✨
🔷Сьогодні ми дізналися, як зробити його світло сильним, щоб воно допомагало і нам, і людям поруч.🫂
Учні 5-Б класу з Оксана Сайкевич долучилися до #Всеукраїнський_урок_доброчесності2025
#Доброчесність_у_кожному_з_нас
💬Говорили про те, що не можна побачити очима, але можна відчути серцем.💗
✨Доброчесність - це поводитися правильно і чесно, навіть тоді, коли ніхто не бачить. Старатимемося бути такими завжди.🫶
🌟✨💛💙 «1000 ВІДТІНКІВ МОВИ»!
Сьогодні день, коли слова світилися, мов зорі! 💙💛✨🌟
4 грудня наш кабінет 7-Б класу перетворився на маленький всесвіт, де кожне слово мерехтіло, мов іскра✨️, а кожне завдання ставало новою зорею на мовному небі.
Учителі української мови та літератури Старак Я.Я. та Яросевич О.Г.(класний керівник 7-Б) подарували дітям незабутній квіз «1000 відтінків мови» — подію, що запалює серця та надихає всіх любити свою рідну мову ще більше. ✨📚
Дві сміливі команди — «Ерудити» 👨🎓🌿 та «Патріоти» 🇺🇦🔥 — вступили у чесний мовний двобій.
Кожен етап квізу був немов пульсуюче серце💖 українського слова: яскравий, напружений, сповнений енергії, азарту.
Сьогодні доля всміхнулася команді «Патріотів» —🥇🇺🇦 ВІТАЄМО ПЕРЕМОЖЦІВ!!! 🇺🇦🥇🏆👏
Ваш запал, швидкість думки та любов до рідного слова стали вашою силою!💪💙💛💐
Але подією збагатився кожен учасник, адже діти
✨ розвинули мовне чуття та вміння відчувати красу слова, 🔥 виявили кмітливість, творчість і блискавичну реакцію,
💙💛 зміцнили командний дух і вміння чути один одного,🫂 🌱 навчилися бачити мову не як суху науку, а як живий скарб, що дихає в кожному українцеві,
🎨 відкрили нові барви й відтінки рідного слова, що здатне і сміятися, і плакати, і надихати.
Особлива щира, сердечна подяка 🌟 команді журі!🌟
Ваша уважність і доброзичливість створили атмосферу підтримки, справедливості та довіри. 🙏💛
Завдання квізу випробовували логіку🧠, вимагали глибини знань,
⚡ запалювали емоції.
Нехай цей день стане яскравою сторінкою в книзі дитячого становлення, нагадуванням, що наша мова —💛 скарб,💙 сила,💛 мелодія серця,💙 і наш незламний дух.🇺🇦
Бажаємо нашим чудовим семикласникам нових звершень, сміливих відкриттів і незгасного вогню любові до українського слова!💙💛
Нехай кожен із нас відкриє свій сотий, тисячний, мільйонний унікальний відтінок української мови!!!. 🌟📖✨💛💙
Запрошуємо вас за куліси нашого шкільного проєкту — інтерв’ю з легендарною акторкою, яка подарувала світові образ незабутньої Роуз із Titanic 🎬✨. Але наше інтерв’ю — це не просто запитання й відповіді. Це — живий діалог між ведучою, зіркою і глядачем, де кожен міг відчути магію кіно наживо 🎥🌟.
Учні 10-Б класу Марічка Зеленко і Анжела Федай ретельно підготувалися: написали запитання, пропрацювали репліки, змонтували інтер’єри, навіть інсценізували оплески та реакції глядачів 👏😊. Коли “акторка” з’явилася у студії, настав момент справжньої щирості. Вона поділилася емоціями про зйомки, про те, як Роуз змінила її, що мотивувало її, як вона справлялась зі славою та чи відчувала страх перед камерою. У повітрі відчувався трепет — ніби мить кіно виринає в реальність. Для учнів це було маленьким дивом ✨💙.
Особливо зворушливо прозвучали слова справжньої Кейт Вінслет про її роль у «Титаніку»: “It’s amazing and incredible to have been part of something that is so steeped in nostalgia for people and still resonates in the way that it does.” 💬🌊
Наприкінці зустрічі наша “зірка” отримала приємний подарунок від глядачів під ніжні звуки саундтреку з «Титаніка» 🎶🎁. Атмосфера була такою теплою, що хотілося, аби ця мить тривала довше
💙💛💖💙💛💖💙💛💖💙💛💖
Урок-натхнення "Звуковий аналіз слів з думкою про Героїв".
💝✍️Сьогоднішній урок української мови у 5-В був особливим.🤔 Діти не просто поглиблювали знання з фонетики та вправлялися у звуковому аналізі слів, а й вкладали в ці слова глибокий сенс.💬💙?
🤔✍️✔️Аналізували слова, які якнайкраще характеризують наших відважних Захисників.🛡️ 💬Кожен звук наповнювався 💖повагою та 💖вдячністю, коли здійснювали звуковий запис слів #мужність, #відданість, #незламність, #воля, #серце.
✨Справжньою родзинкою уроку стала артп'ятихвилинка.🔰 Кожна дитина власноруч виготовила "Серденько для Героя". 💖💙💛
У цей маленький оберіг п'ятикласники вклали всю свою 🧡теплоту, 💚щирість і 💙безмежне захоплення тими, хто щодня береже наше небо, наш спокій і наше дитинство.🛡️
Це серденько — символ єдності, любові та незламної віри в нашу Перемогу.🕊️💙💛 Нехай ці дитячі обереги додадуть сил і натхнення нашим воїнам.💖
💙💛👼💙💛👼💙💛👼💙💛👼
Сьогоднішній день 5-Б був наповнений 🧡неймовірним теплом та 💫надією.
Дітей об'єднала 💙💛 синьо-жовта майстерка зі створення маленьких крилатих захисників для наших Героїв.🛡️
👼💙💛Кожен цей ангел - це частинка нашої душі, вплетена в тканину, це нагадування про дім, про віру і про те, що справжнє диво - це наша єдність.✨
Майстерка відбулася саме зараз, коли осінь відступила, а серця💖 вже чекають Різдва.🌠 Нехай же ці маленькі обереги, створені дитячими руками, зігріють наших Захисників і нагадають: "Ви – наш захист,🛡️а ми – ваш тил, наповнений любов’ю".💖💝💝
🕊️Перемога обов'язково буде за нами, бо за нами – світло і любов.✨💖
🌟Сьогодні, 21 листопада, на уроці зарубіжної літератури учні 6-Б класу продовжили працювати над твором Чарльза Дікенса «Різдвяна пісня у прозі». Учні підготували творчі проєкти на тему «Значення Різдва в різних країнах» — змістовні, добрі й дуже щирі.
💡☀️Попри те, що не було світла, 6-Б клас зумів створити справжню атмосферу свята. Своїми виступами діти ще раз довели: духовність, творчість і незламність українців — сильніші за будь-які перешкоди.
Пишаюся кожним! ✨🎄🇺🇦
🎲🎲🧩🧩Навчаємось граючись! 🎲🎲🧩🧩
У 4 -В класі відбулось надзвичайно веселе і цікаве заняття - ♟️🃏урок настільних ігор🪄🔮. Діти спробували себе і в індивідуальних , і в командних іграх.
Учні розвивали логіку, фантазію, спритність, реакцію та інші вміння. Динаміка, азарт і гумор панували на уроці🤩🫶
Бінарний інтегрований урок-майстер-клас «Андрей Шептицький. У музеї. Ікона на склі»
Учні 10-их класів взяли участь у бінарному інтегрованому уроці-майстер-класі, присвяченому постаті Андрея Шептицького та мистецьким традиціям Галичини. Діти заповнили дерево настрою, виконували творчі інтерактивні завдання та
доторкнулися до традиції іконопису на склі, передаючи своє натхнення у кольорових барвах.
Школярі також презентували підготовлені роботи про Андрея Шептицького, Івана Труша, Олексу Новаківського та Михайла Бойчука — митців, які формували культурний простір України. Учні відвідали виставку унікальних ікон. Захід проходив у Національному музеї імені Андрея Шептицького.
Урок став нагодою відчути причетність до духовної й мистецької спадщини нашого народу. Недарма казав Митрополит Андрей: «Тільки той народ здолає великі труднощі, який має велику культуру».
Урок провели учитель англійської мови Дунько О.М., учитель німецької мови Крілик І.В. і вчитель мистецтва Шевченко Н.В.
Цікавий інтерактивний урок математики відбувся у 6-Б класі (вчитель Кушнір С.А.) Повторили теорію за допомогою Карти знань та математичного кросворду. Діти презентували свої авторські задачі з теми «Звичайні дроби». Розвивали логічне мислення і вчились аргументувати власну думку, розв’язуючи практичні задачі, пов’язані з реальним життям, та дізналися цікаві математичні факти про птахів і рослини. Позитивні емоції учнів підтримував присутній на уроці Смайлик та ігрові форми роботи
📖💫📚📖💫📚📖💫📚📖💫📚📖
🤗Сьогоднішній урок української літератури у 5-В класі став справжнім кульмінаційним моментом вивчення народних казок.📖
Підсумкове заняття "Дивосвіт народних казок"! 🤩
☝️Це була не просто перевірка знань, а захоплива подорож до витоків народної мудрості, де кожен зміг проявити свою 💡ерудицію та креативність.
🗺️ Подорожуючи казковими стежками, пригадали ✅структуру казок, ✅особливості їхніх герої іі разом складали "карту казкових пригод".🗾
🔢 Згадали про магічні числа та символи.
🔎 Найважливіше: головний акцент був на мудрості, бо кожна казка чогось вчить.🫶🫶🫶
🎶 Електронне аранжування та цифрова стилізація
✨ Танцювальні та портретні стилізації у 7-А класі
🗓 6 листопада 2025 року
На уроці музичного мистецтва учні 7-А класу досліджували, як сучасні технології змінюють звучання класичних творів.
🔹 Слухали та аналізували Сонату №14 Л. ван Бетовена («Місячну») у різних обробках — від класичного звучання до електронних реміксів.
🔹 Ознайомилися з джазовою транскрипцією п’єси “До Елізи” у виконанні М. Скорика, що доводить: класика може звучати по-сучасному!
🔹 Познайомилися з французьким композитором Жаном-Полем Мартіні та його знаменитим романсом «Plaisir d’amour» («Радість кохання»), який і сьогодні надихає митців усього світу.
🎧 У практичній частині учні створювали власні біти та ритмічні стилізації за допомогою музичних додатків і гаджетів.
💡 Класика у поєднанні з цифровими технологіями — це шлях до натхнення, творчості та відкриттів! 🎵
Сьогодні на уроці німецької мови діти ставали маленькими коміксистами! Учні самі складали💬 комікси про свої канікули: малювали, вигадували діалоги та розповідали історії німецькою. Було весело, творчо і дуже пізнавально! ✏️📚
Вч.Нагірняк О.В.
Доброта в нашому житті»
♥️🌿Під таким гаслом у 4-А класі (вчитель Вилущак С.В.) пройшов урок доброчесності.
Учні говорили про те, що означає бути добрим, учили нові слова про доброту та створювали «букет добра» — символ тепла, щирості й взаємопідтримки.
Діти з задоволенням співали🎶 веселу пісеньку, ділилися своїми добрими справами та презентували творчі проєкти📋🌟.
Такий урок допоміг школярам зрозуміти, що доброта починається з кожного з нас і робить світ кращим!🤗🌿
🍂🍁💙💛📝💙💛📝💙💛
#Мова_наше_серце🕊️💙💛
☝️Нація повинна боронити свою мову більше, ніж свою територію. Адже територію можна відвоювати, а коли вмирає мова, то вмирає і нація.
Леся Українка
💙💛🍂📝🍂💙💛🍂📝🍂
💝Нехай материнське слово буде для кожного з нас духовним джерелом життя й оберегом.
☝️Плекаймо в душі любов до рідної мови не з примусу, а за покликом власного сумління й гідності.💙💛
📝🍁🍃🍂📝🍁🍃🍂📝
Будьмо 💚допитливими і
🧡натхненними - і перед нами відкриються неозорі виднокола української мови.
💙💛📚💗📚💙💛
#вчимо_плекаємо_оберігаємо, бо вона рідна, найкраща у світі, унікальна.💙💛🫶
🤩 Це було справжнє свято інтелекту та творчості на уроці української літератури у 5-Б.🎉📖📚
🔰Сьогодні наші п’ятикласники захищали проєкти за мотивами народної казки "Мудра дівчина". Темою, що об'єднала всі роботи, став національний колорит. 💙💛
Ми не просто прочитали казку, а буквально оживили її:
📖читали в ролях, передаючи емоції та характери героїв;
🔎зробили глибокий аналіз казки, розібравши її на "цеглинки" мудрості;
💬створили яскраву характеристику Марусі: у чому її справжня мудрість?🤔🤔🤔
🥰Родзинкою уроку стали проєкти-візуалізації. 🔰Діти представили, як вони уявили Марусю: її одяг, взуття, зачіску, які відображають українські традиції.
💖💝 Це було надзвичайно детально і креативно.
☝️Не забули й про нові слова, які почули та запам'ятали під час читання та обговорення, бо прагнемо збагачувати свій словниковий запас.📖💬
💙💛 Бачити, як діти занурюються у світ наших традицій, — безцінно.🫶🫶🫶
🎼П’ятикласники вирушили у захопливу подорож світом музики. 🎶Вони розповідали про ударні інструменти різних народів світу, порівнювали їх звучання та дізналися, як за допомогою тюнера можна визначати висоту звуку🎚️.
🎛️Кожен відчув себе справжнім дослідником музики — уважно спостерігав, експериментував і відкривав, що навіть найпростіший звук має свою частоту, характер і настрій. 🌍🥁(учитель Кіндракевич Б.О.)
💬Крилатий вислів «Ти є те, що ти їси» ("You are what you eat") набув нового, особливо надихаючого сенсу під час уроку англійської мови у 6-Б класі. Тема заняття — "Рецепт улюбленої страви" - стала справжнім святом кулінарного мистецтва. 🧑🍳 Шестикласники презентували рецепти та технологію приготування своїх улюблених страв. 📝 Кульмінацією уроку стала урочиста дегустація! 🎉 Учні продемонстрували свою майстерність, пригостивши однокласників власноруч створеними кулінарними шедеврами: від золотистого печива 🍪 та повітряних тортів 🍰 до апетитної піци 🍕. Усі були просто у захваті! 🤩😋 Цей урок став яскравим підтвердженням того, що їжа — це не просто енергія, а справжній прояв творчості та культури! 👏
( Учитель Венгрин Г.В.)
👩🏫📚Учні 10-го класу — Прокопик Саша, Зеленко Марія, Когут Соломія, Сирко Надія — провели для семикласників цікавий урок з фізики «Речовини в природі. Атоми і молекули. Їх рух і взаємодія».
🧠 Старшокласники підготували захопливий та пізнавальний урок, під час якого семикласники не лише слухали пояснення, а й активно брали участь у дослідах, іграх та обговореннях.
⚛️Урок розпочався з інтерактивної презентації, яка допомогла учням пригадати, з чого складаються речовини, що таке атоми та молекули, і як вони взаємодіють між собою.
🧑🔬Далі школярі взяли участь у наукових експериментах і дослідженнях. Разом вони спостерігали, як змінюється рух молекул при підвищенні або зниженні температури, та проводили цікавий дослід — відокремлювали сіль від перцю, демонструючи властивості різних речовин.
📦Особливе пожвавлення викликала гра «Що в коробці?», у якій діти намагалися відгадати речовину за описом або властивостями, а також кросворд з термінами теми.
🎓Наприкінці уроку учні перевірили свої знання в інтерактивній вікторині Kahoot, де кожен міг показати, що запам’ятав і зрозумів.
🌈🌞Урок пройшов у веселій, творчій і пізнавальній атмосфері. Семикласники не лише дізналися нові факти про будову речовини, але й на практиці переконалися, що фізика — це цікаво, логічно й дуже близько до реального життя
🏠У 8-А та 8-Б класах відбувся інтерактивний урок фізики на тему: «Втрати тепла в будинку та способи їх зменшення» (учитель Гнатуш М.О.).
📋Під час роботи у групах, учні заповнювали інформаційні картки, аналізували, через які елементи будинку відбуваються найбільші теплові втрати (стіни, дах, підлога, вікна, двері), обговорювали можливі методи запобігання цим втратам (утеплення стін, подвійні вікна, теплоізоляція даху тощо), створювали схеми та плакати з результатами своїх досліджень.
📉Потім представляли свої напрацювання, захищали їх перед класом, аргументували висновки та відповідали на запитання однокласників.
💡Такий формат роботи сприяв розвитку критичного мислення, уміння працювати в команді, застосуванню знань фізики у повсякденному житті та формуванню навичок енергоефективної поведінки.✨
🎶✨ Мистецтво крізь віки ✨🎶
Учні 4-В класу вирушили у захопливу подорож у світ музики!
Вдома кожен спробував себе у ролі справжнього майстра та створив шумові музичні інструменти з підручних матеріалів. 🥁🎼
Це було не лише цікаво, а й дуже пізнавально: діти дізналися, що музика може народжуватися навіть із найпростіших речей, а фантазія й творчість не мають меж! 🌟
Кожен інструмент – унікальний, зі своїм звучанням і характером, а разом вони створили цілий маленький оркестр! 🎶👏
#ТворчістьБезМеж
🌳🌳🌲🌲🌳🌳🌲🔮🧚
Уявіть собі місце, де час зупинився.
🌳🌳🌳 Де велетенські дуби, свідки тисячоліть, шепочуть свої історії вітру.🎶
☀️Де сонячні промені ледве пробиваються крізь густе листя, створюючи казковий напівморок.
📝🧚🪄🌳🌲🌲🌲🌳🌳
🙂🙃😉Насправді, це не про ліс, а про захопливий урок-захист проєктів з української літератури у 5-Акласі з Оксана Сайкевич 🔰📝🫶
Наші юні ліцеїсти довели, що легенди — це не тільки частина минулого, а й джерело натхнення для креативних проєктів.💖🤗
☝️Такий підхід дозволяє не тільки краще ✅зрозуміти і ✅запам'ятати матеріал, а й розкрити творчий потенціал кожної дитини,🪄бо коли історія стає частиною власного проєкту, вона перестає бути просто текстом — вона стає живою!🧚
На уроці математики учні 6-В класу разом з учителем Романівим Я.Є. узагальнили та систематизували знання з теми «Відсотки». Повторили основні правила, розвʼязали багато цікавих задач і переконалися, на скільки важливо знати відсотки, адже вони постійно супроводжують нас у житті!
✨ У 5-Б класі відбувся цікавий урок зарубіжної літератури (учитель Чумакевич О.В.), присвячений японській народній казці «Момотаро, або хлопчик-персик».
Учні працювали в командах, досліджували символи та традиції Японії, відкривали для себе красу східної культури. Діти жваво обговорювали риси характеру Момотаро, порівнювали його з героями українських казок, змагалися у знаннях та творчих завданнях.
Урок подарував нові знання й атмосферу справжньої командної роботи! 🌸🏮
🌌 Наші руки творять космос 🌞🚀
У 7-х класах відбувся незвичайний урок фізики, який став справжнім святом науки та творчості. Учні поринули у загадковий світ астрономії 💫та власноруч відтворили модель Сонячної системи.☀️
Використовуючи пластилін, одноразові шпажки та інформацію з інтернет-джерел, школярі створювали Сонце 🌝та планети🌏, відтворювали їхні розміри й розташування у масштабі. Кожна група працювала з особливим натхненням: від гарячого Сонця 🌞до крихітних планет, від гігантського Юпітера до загадкових кілець Сатурна🪐.
На парті ожив маленький Всесвіт 🌌 — яскравий, різнобарвний 🌈 та гармонійний. Атмосфера уроку була особливою✨: учні відчули себе не лише учасниками навчального процесу, а й справжніми дослідниками🧐 та творцями👩🎨.
Такий урок показав, що фізика може бути цікавою й надихаючою😉, а навчання — поєднувати науку 📚і мистецтво🎨. Це була подорож, яка залишила слід у серцях ❤️і допомогла дітям відчути велич космосу 🌍, створеного їхніми руками. ✨
У 7-А та 7-Б класах відбувся інтерактивний урок з німецької мови на тему „Freundschaft und Schulleben“ (учитель Крілик І.В.).
Метою заняття було розвиток комунікативних навичок учнів у межах теми дружби та шкільного життя.
У процесі роботи використовувалися сучасні інтерактивні ресурси (Kahoot, Quizlet, Wordwall), що сприяли активізації пізнавальної діяльності школярів та зробили урок динамічним. Учні переглядали тематичні відеоматеріали, створювали комікси про шкільні будні, брали участь у вікторинах.
Завдяки різноманітним формам роботи урок пройшов у веселій та пізнавальній атмосфері
✅✅✅Урок « Як шукати відповіді на питання»🤔🤔 17 вересня учні 5- В класу разом з учителькою предмету «Пізнаємо природу» Олійник Д.Л. провели в освітньому просторі Lviv Open Lab.
🔎👀Ліцеїсти поринули у світ справжньої детективної роботи:
📝 створювали невидиме чорнило, щоб писати таємні повідомлення;
🔎знімали власні відбитки пальців з використанням справжніх детективних інструментів;
🔎💵💸перевіряли купюри на справжність.
А наостанок поласували молекулярним морозивом.🤗🍦
🔰🔎🤗Майстер-клас «Лабораторія детектива» - це не просто захоплива гра, а неймовірний світ науки та пізнання.👀
📖 Зарубіжна література, 9-Б клас
Дата: 17.09.2025
Тема: Мандри Гулівера Джонатана Свіфта
📚Сьогодні учні 9-Б класу разом із учителем Чумакевич Ольгою Вікторівною занурилися у світ пригод головного героя твору Дж. Свіфта. Урок пройшов активно та динамічно.
📘Учні працювали в групах, дискутували, ділилися власними думками щодо зображення нової людини доби Просвітництва у творі. Діти аналізували, які риси цієї епохи втілені в образі Гулівера, які ідеї гуманізму, раціоналізму та критичного мислення автор прагнув донести до читача.
🌱🌈Під час обговорення школярі не лише переказували події роману, а й намагалися осмислити його сатиричний підтекст: висміювання вад суспільства, прагнення змінити світ на краще, показати людину як носія нового типу мислення.
💡Урок сприяв розвитку критичного мислення, уміння аргументувати власну позицію та поважати думку інших. Атмосфера співпраці та зацікавленості допомогла кожному учневі долучитися до обговорення й зробити для себе відкриття про епоху Просвітництва та місце людини в ній
#День_українського_кіно
💙💛📽️🎬🎞️🎥💙💛
✔️Український кінематограф має свою історію: від документальних німих фільмів до кольорових шедеврів нашого сьогодення. Пишаємося ним!🫶💙💛
Цей день - це гарний привід влаштувати перегляд українського кіно.🎥 💙💛
👀Подивилися, 💭обговорили, а ще на прикладі тематичної лексики пригадали і поглибили свої знання про ✅лексичне і граматичне значення слова,✅ однозначні та багатозначні слова, ✅ тлумачний словник.📖
🎬У кадрі - урок української мови в 5-Б класі з Оксана Сайкевич.
💙💛💖З любов’ю до України, її мови та історії.
💖💙💛З любов’ю до нашої культурної спадщини.
#дякуємо_ЗСУ за можливість дивитися українські фільми. 💖💙💛
Сьогодні учні 8-А класу з учителем Хімочкою У.О. занурились у світ фінансової грамотності, відвідавши філію "Ощадбанку". Це була чудова нагода не просто почути теорію, а побачити, як працює банківська система зсередини. Учні дізнались про основи підприємництва, важливість заощаджень та відповідальне ставлення до грошей. Особливо вразила можливість поспілкуватись з працівниками банку та поставити їм запитання. Приємним завершенням бесіди стали невеликі подарунки, які банк підготував для кожного учасника. Така практична екскурсія стала цінним доповненням до уроків і, сподіваємось, надихне дітей на досягнення фінансового успіху в майбутньому!
Сьогодні урок зарубіжної літератури в 6-А класі перетворився на справжню подорож у світ мистецтва слова (вч.Чумакевич О.В.).
Наші юні дослідники не лише розшифровували таємниці літературних персонажів, а й оживляли їх у власній творчості.
🖌️ Кожен учень створив малюнок до улюбленого героя, і ці роботи стали яскравим свідченням їхнього глибокого занурення в матеріал.
Фантазія, креативність та унікальне бачення допомогли дітям показати, як художні образи літератури оживають у нашій уяві. 📚 Література — це не лише слова, а й нескінченні можливості для творчості!