Моніторинг якості освіти у ліцеї
Протягом вересня і жовтня 2024 року проводився психологічний супровід адаптації учнів 5х класів до навчання у школі ІІ ступеня. Учні взяли участь у тренінгових заняттях на тему «Мистецтво спілкування» і «З розумінням до кожного (толерантність)», під час виховних зустрічей уклали Правила нашого класу, розповіли один одному про свої сильні сторони і досягнення. Також, у вересні – жовтні проводилась психологічна діагностика емоційного стану учнів 5х класів за допомогою методики «Тест шкільної тривожності».
Результати вивчення рівня шкільної тривожності в учнів 5-х класів у жовтні 2024 року
2023-2024 навчальний рік
У травні 2024 року адміністрацією спільно з психологічною службою ліцею було проведене анкетування серед педагогів, учнів та батьків про якість освіти і комунікації у закладі. Анкетування було анонімним та проводилось за допомогою поширення відповідних google-форм
Аналіз результатів анкетування педагогів ліцею №75 імені Лесі Українки ЛМР у травні 2024 року
У відповідності до плану роботи ліцею, на виконання наказу №90 від 04.04.2024 р. «Про проведення моніторингу навчальних досягнень учнів за ІІ семестр 2023-2024 н.р.» з метою моніторингу навчальних досягнень учнів було проведено моніторингові контрольні роботи за ІІ семестр 2022-2023 н.р. , а також моніторинг навчальних досягнень учнів за І та ІІ семестри
Результати моніторингу навчальних досягнень здобувачів освіти з математики
Результати моніторингу навчальних досягнень здобувачів освіти з фізики та хімії
Результати моніторингу навчальних досягнень здобувачів освіти з інформатики
Результати моніторингу навчальних досягнень здобувачів освіти з біології
Результати моніторингу навчальних досягнень здобувачів освіти з географії
Результати моніторингу навчальних досягнень здобувачів освіти з історії
Результати моніторингу навчальних досягнень здобувачів освіти з української літератури
Аналіз моніторингу результативності навчальних досягнень учнів за I семестр 2023-2024н.р
Аналіз та результати моніторингу рівня сформованості компетентностей з української мови
учнів 3-4 класів за І семестр 2023-2024н.р.
Аналіз та результати моніторингу рівня сформованості компетентностей з математики
учнів 3-4 класів за І семестр 2023-2024н.р.
Аналіз моніторингу стану відвідування навчальних занять в розрізі ліцею №75 імені Лесі Українки ЛМР
Аналіз результатів анкетування батьків ліцею імені Лесі Українки ЛМР у грудні 2023 року
Результати опитування учнів 9 – 11 класів щодо стану якості освіти в ліцеї у грудні 2023 року
З учнями 1-х класів у вересні і листопаді (з метою порівняння) проводилась методика «Продовжи візерунок». Методика є модифікованим варіантом методики Ельконіна «Графічний диктант», яка вивчає рівень сформованості вміння діяти за правилом, довільну увагу, зорово-моторну координацію дітей молодшого шкільного віку
Результати вивчення рівня сформованості зорово-моторної координації у 1-х класах
2022-2023 навчальний рік
У відповідності до плану роботи ліцею, на виконання наказу №84 від 21.04.2023 р. «Про проведення моніторингу навчальних досягнень учнів за ІІ семестр 2022-2023 н.р.» з метою моніторингу навчальних досягнень учнів було проведено моніторингові контрольні роботи за ІІ семестр 2022-2023 н.р. , а також моніторинг навчальних досягнень учнів за І та ІІ семестри
Результати внутрішнього комплексного самооцінювання якості освітніх та управлінських процесів у ліцеї у 2022-2023 навчальному році
Аналіз та результати моніторингу навчальних досягнень здобувачів освіти з історії за 2022-2023н.р.
Аналіз та результати моніторингу навчальних досягнень здобувачів освіти з біології за 2022-2023н.р.
Аналіз та результати моніторингу навчальних досягнень здобувачів освіти з географії за 2022-2023н.р.
Аналіз та результати моніторингу навчальних досягнень здобувачів освіти з хімії за 2022-2023н.р.
Аналіз та результати моніторингу навчальних досягнень здобувачів освіти з фізики за 2022-2023н.р.
У травні 2023 року адміністрацією спільно з психологічною службою ліцею було проведене анкетування серед учнів 8-11 класів про якість освіти і комунікації у закладі. Анкетування було анонімним та проводилось за допомогою поширення серед учнів відповідної google-форми. Відповіді на запитання анкети надійшли від 141 учня, що становить близько 50% загальної кількості усіх здобувачів освіти, які навчаються у 8-11 класах
Шановні батьки!
Адміністрація ліцею проводить дослідження у закладі, де навчається Ваша дитина.
Це дуже потрібно, щоб зробити ліцей більш безпечним і комфортним для дитини та забезпечити якість її освіти.
Ваша участь у цьому дослідженні є дуже важливою, бо Ви знаєте свою дитину і те, наскільки їй добре в ліцеї. Анкета анонімна, бо ми не збираємо персональні дані батьків, а результати опитування будуть використані лише в узагальненому вигляді.
Відповідаючи на кожне запитання, обирайте один варіант відповіді (якщо у формулюванні не вказано інше). Будемо щиро вдячні за відповіді на всі запитання анкети.
Дякуємо за участь!
З метою моніторингу стану харчування учнів та педагогів у ліцеї, виявлення проблем та розгляду пропозицій у лютому були проведені опитування серед учнів, батьків та педагогів
Результати опитування батьків учнів 6-10 класів про стан харчування у їдальні ліцею
Результати опитування учнів 6-10 класів ліцею про стан харчування у їдальні
Результати опитування педагогів ліцею про стан харчування у їдальні
Результати моніторингу рівня сформованості
компетентностей з математики та української мови учнів 3-х і 4-х класів за І семестр 2022-2023 н.р
Результати моніторингу навчальних досягнень
здобувачів освіти з математики за І семестр 2022-2023 н.р.
Результати моніторингу навчальних досягнень
здобувачів освіти з української мови за І семестр 2022-2023 н.р.
Результати моніторингу навчальних досягнень
здобувачів освіти з фізики та хімії за І семестр 2022-2023 н.р.
Результати моніторингу навчальних досягнень
здобувачів освіти з інформатики за І семестр 2022-2023 н.р.
Результати моніторингу навчальних досягнень
здобувачів освіти з зарубіжної літератури за І семестр 2022-2023 н.р
Результати моніторингу навчальних досягнень
здобувачів освіти з біології за І семестр 2022-2023 н.р
Результати моніторингу навчальних досягнень
здобувачів освіти з історії України та всесвітньої історії за І семестр 2022-2023 н.р.
Результати моніторингу навчальних досягнень
здобувачів освіти з іноземних мов за І семестр 2022-2023 н.р.
З метою поліпшення якості освітньої діяльності у ліцеї, моніторингу наявної ситуації, потреб та інтересів учасників освітнього процесу у листопаді-грудні 2022 року було проведено низку моніторингових заходів.
Детально про результати моніторингу:
Про підсумки моніторингу рівня адаптації учнів 1-х та 5-х класів в умовах НУШ та реалізації програми «Інтелект України» (наказ директора №336 від 29.12.2022р.)
Незважаючи на складні умови, в яких ми опинились, педагогічний колектив ліцею намагається давати добру освіту нашим дітям. З метою покращення освітнього процесу протягм 1-10 грудня проходить опитування, в якому батьки можуть висловити свої зауваження і побажання та дати відповіді на запитання:
1. Які ви маєте пропозиції щодо організації освітнього процесу в ІІ семестрі 2022-2023 навчального року?
2. Висловіть свої думки щодо покращення комунікації з учителями.
3. На які запитання ви хотіли б отримати відповіді від
- адміністрації ліцею
- класного керівника
- учителів.
З метою вивчення стану адаптації учнів 5х класів практичним психологом ліцею Істоміною О.Ю. та соціальним педагогом Лозовою Л.Ю. було проведено опитування учнів і батьків за допомогою гугл форм. Також, практичний психолог вивчала рівень шкільної тривожності п'ятикласників у листопаді 2022 року і порівняла результати, отримані у цьому навчальному році з результатами попередніх: 2020 і 2021 років
2021-2022 н.р.
Про підсумки самооцінювання якості освіти у ліцеї у 2021-2022 навчальному році
Результати моніторингу виконання педагогічними працівниками навчальних планів та програм
Результати моніторингу навчальних досягнень учнів ліцею у 2021-2022 навчальному році
23-27 ТРАВНЯ У ЛІЦЕЇ ПРОВОДИЛИСЬ АНКЕТУВАННЯ УЧНІВ ТА ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ У 2021-2022 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ.
РЕЗУЛЬТАТИ АНКЕТУВАНЬ:
Результати анкетування здобувачів освіти
Результати анкетування педагогічних працівників
Результати анкетування педагогічних працівників щодо професійного розвитку
Результати проведеного опитування щодо якості харчування
Результати вивчення стану викладання окремих предметів у 2021-2022н.р.
Результати моніторингу відвідування здобувачів освіти за І семестр 2021-2022 навчального року
У ліцеї впродовж 06-13 грудня 2021 року був проведений самоаналіз системи критеріїв, правил та процедур оцінювання навчальних досягнень учнів. З цією метою у відповідності до рекомендацій Державної служби оцінювання якості освіти проводяться анкетування для вчителів, учнів та батьків. Звіт про результати моніторингу буде оприлюднено на сайті ліцею
Результати анкетування учнів 9-10 класів
Результати анкетування учнів 5-8 класів
Результати анкетування батьків
Результати анкетування педагогів
З 8.12 по 29.12 у ліцеї триває моніторинг навчальних досягнень учнів з метою оцінювання якості освіти за I семестр 2021-2022 н. р.
2020-2021 н.р.
Моніторинг якості освіти у ліцеї
Результати внутрішнього комплексного оцінювання
Орієнтовні рівні якості освітніх та управлінських процесів
2019-2020 н.р.
Інформація про кількість учнів які пропустили навчальні заняття протягом ІІ семестру 2019/2020 н. р.
Моніторинг навчальних досягнень учнів 2019-2020 н.р
Моніторинг навчальних досягнень учнів 2019-2020 н.р (I семестр)