2022-2023 навчальний рік
Віртуальна мандрівка світом!
17 травня у 6-Б клас пройшов урок на тему «Держави світу». Захоплива гра-вікторина «Навколо світу» поглибила знання дітей про країни світу, їх культкру, традиції та зміцнила навички роботи у командах (учителька Бабенко А.В.)
Мама🤰🏻-це та людина,яка може замінити всіх,але її ніхто і ніколи замінити не зможе!👩👧👦
Цього тижня на уроці англійської мови (уч. Дорош Л.О.) учні 1-их і 4-их класів готували листівки-сюрприз 💌 для своїх найрідніших
Сьогодні, 10 травня, учителька зарубіжної літератури Чумакевич О.В. провела урок в 5-А класі на тему
"Чарівність художнього світу Туве Янсон".
Діти поринули в казковий світ Мумі-тролів. Вони вчилися інтерпретувати художній текст, характеризували і оцінювали літературних персонажів на підставі їхніх вчинків, мови, а також творчо самовиражалися, зокрема спробували себе в ролі художників-ілюстраторів
#STEMтиждень_spring2023
РОЗУМНИЙ БУДИНОЧОК
Учні Боберський Юрій (10-А клас) та Гнида Владислав (9-Б клас) разом з учителькою фізики Гнатуш М.О. склали будиночок та запрограмували його - будиночок ожив. За допомогою програми loT keyes, яка завантажується на будь-який гаджет, можна вмикати та вимикати світло, регулювати освітлення, відчиняти та зачиняти двері та вікно, слідкувати за датчиками, які у випадку витікання газу, пожежної небезпеки, затоплення змінюють показники. Навіть подадуть сигнал, коли забагато полити вазони
Що ти знаєш про Великобританію?
Учні 5А класу мали пізнавальний урок англійської мови на тему "Великобританія" (учитель Дорош Л.О.).
Виконуючи різні завдання, діти дізналися про визначні місця і пам'ятки архітектури країни, мову якої вивчають. На завершення діти зробили проекти, дуже креативно виконавши це завдання!
#STEMтиждень_spring2023
💙💛💖💙💛💖💙💛
У тяжкі часи нас врятує мужність, а наших дітей - творчість.💫
Stem-день у 1-Б класі з проєктом "Україна майбутнього" 🩵💛 був насичений 🧡творчістю, 💚креативом, 💙💛патріотизмом, 💜отимізмом і 🩷вірою в нашу перемогу .🕊️💙💛
#STEMтиждень_spring2023
Вивчаючи тему «Енергія», учні 4-Б класу вирішили дослідити енергію вітру, як альтернативного джерела енергії. Школярі отримали завдання створити працюючу модель вітряка з підручних матеріалів.
Спершу діти аналізували інформацію з різних джерел: читали статті, дослідження вчених, переглядали відео. Далі розробляли дизайн вітряка, готували ескізи, визначались з матеріалами, будували споруди. Провівши випробування вітряка на працездатність, учні з гордістю представляли свої роботи
Лікар … 👨⚕️👩⚕️Ця професія викликає повагу та захоплення. 👏Саме медики ризикують своїм життям, щоб врятувати наших Воїнів. 💙💛Лише відчайдушна, смілива, мужня, розумна людина може обрати цю роботу - такої думки тепер дотримуються учні 7Б та 7В класів. Під час нетрадиційних уроків на тему “У лікаря” (“At the doctor’s”) разом з учителем англійської мови Дунько О.М. говорили про важливість даної професії, працювали у групах, написали самостійну роботу, учні також спробували себе в ролі лікаря та пацієнта.💕
Великий драматург усіх часів та народів Вільям Шекспір якось сказав: «Весь світ – театр, а люди в нім – актори! І кожен грає не одну роль» ("All the world’s a stage, And all the men and women merely players...; And one man in his time plays many parts...")🎭.
Учні 7-А та 10-А класів під керівництвом учителя англійської мови Дмитренко Н.Ф. створили інсценізацію уривків з п’єс В. Шекспіра «Король Лір» та «Ромео і Джульєтта» , присвячену дню народження відомого драматурга.
В інсценізації взяли участь Ярина Швець,Валерія Стефанів,Юстина Хімка,Ірина Ключник, Данило Вороновський і Анна Слоцяк
#День_здоров'я
Сьогодні у 2-Б класі був не звичайний день, а фруктовий, вітамінний.
Інтегровані уроки пройшли з використанням "Фруктової математики", "Вітамінної української мова". Діти дізналися багато цікавого про фрукти та ягоди. Викладали фруктові композиції за зразком🏝️.
🍓🍒🍎🍉🍌🍋🥝🍇🍑🍊🍐🥑
Вітамінний день був
💛цікавим, 💚яскравим, 🧡корисним , 💜неймовірно пізнавальним і 💙позитивним.
(Учитель Дубик Н.С.)
#Всесвітній_день_моркви
🥕🥕🥕🥕🥕🥕🥕
Я смачна і вітамінна,
і не гірша апельсина.
Той, хто моркву поважає,
до ста років доживає!
🧡🥕🥕🥕
Морква – окраса всіх городів: яскраво-помаранчева, міцна, вітамінна, пишна, кучерява. Похрумтіти цим життєрадісно помаранчевим овочем дуже корисно для організму. Запитайте будь-якого кролика🥕🐇 або наших другокласників. 🙂🙃
Смачне інтерактивне заняття "Цікавинки про морквинку" на ГПД (педагог-організатор Сайкевич О.Я.)
Тематичне заняття для другокласників "Зростаємо з книгою".
Улюблені з дитинства шедеври - улюблені назавжди
«Людина, для якої книжка 📖📕вже у дитинстві стала такою необхідною, як скрипка 🎻для музиканта, як пензель 🎨🖌для художника, ніколи не відчуває себе обділеною, збіднілою і спустошеною».
В.Сухомлинський
#Міжнародний_день_дитячої_книги
📚📚📚📕📙📘📗📔📚📚
Дитяча книга - перша сходинка до пізнання безмежного, чарівного, дивовижного світу, що називається життям
(педагог-організатор Сайкевич О.Я.)
Уроки фізики з використанням STEAM-освіти
Виконуючи лабораторну роботу з фізики «Вивчення періоду обертання тіла», учні 7-х класів виготовляли з підручних предметів фізичний маятник та визначали період його обертання. (Учителька фізики Гнатуш М.О.)
17 березня відзначається ірландське свято День святого Патрика, який провів християнізацію острова. Згідно з легендою, це він в далекому 4 сторіччі приніс в Ірландію християнство і вигнав з острова всіх змій, за що ірландці йому вдячні і донині, що проявляється в численних парадах, піснях, танцях і феєрверках.
На уроці англійської мови учні, яких навчає вчитель Дорош Л.О., дізнались про історію виникнення цього свята, вивчили активну лексику, малювали, танцювали та повеселились, забувши про тривоги. А ще знайшли трилисник, побажавши всім удачі на весь рік, та золоту монетку лепрекона
☀️🌍🌎🌲🌳🌳🌳
#Міжнародний_день_Землі
Земля - наш дім🏡, в якому поєдналися унікальні умови для виникнення і розвитку життя.
На жаль, наша Земля - це не тільки наймовірні краєвиди🏞🗻🌄, але й жахливі сміттєзвалища, вирубані ліси, спалені поля, забруднене повітря, винищена природа...🥹🥲 Але Мати-природа завжди залишається люблячою і терплячою.🌎💗 Все інше залежить від нас.
Ми повинні залишити нашим нащадкам чисту планету і здорове майбутнє.
Тематичне заняття у 2-В класі(педагог-організатор Сайкевич О.Я.)
У ліцеї N75 імені Лесі Українки стартували Дні математики
Усі уроки математики 9 березня були приурочені до вшанування 209 річниці з дня народження генія нашої націі Т.Г.Шевченка
Учителі математики С.А.Кушнір, С.В.Мисак, Я.Є.Романів, У.О.Хімочка підібрали до уроків цікавий дидактичний матеріал, пов‘язаний із життям та творчістю Кобзаря. Учні, розв‘язуючи приклади та задачі, повторили головні дати з життя Т.Г.Шевченка,
відгадувати рядки з поезій, зашифровані числами, складали акровірші
Весна - найкращий час зайнятись спортом. Учні 5-Б класу не тільки активно займаються спортом, а ще мріють стати відомими спортсменами. Під час уроку-інтерв'ю "Зустріч із зіркою спорту", який відбувся під керівництвом вчителя англійської мови Чепурної В.В., учні змогли зазирнути у майбутнє і уявити себе зірками спорту . Працювали в парах, вживаючи вивчену лексику і граматичні структури, складали діалоги
У нашому світі дуже багато різних професій. Всі вони важливі та необхідні. З самого дитинства ми починаємо приміряти на себе різні професії, а з часом вибираємо собі заняття до душі.
Учні 7-В класу з великим захопленням пірнули у світ професій. З допомогою вчителя діти розширили знання про різноманітні професії, про їх значення, важливість та необхідність для інших людей.
Цікаво, ким мріють стати наші школярі…?
Учні 7-В класу з великим захопленням пірнули у світ професій. З допомогою вчителя діти розширили знання про різноманітні професії, про їх значення, важливість та необхідність для інших людей.
Цікаво, ким мріють стати наші школярі…?
Science 🔬and technology 📟
На уроці англійської мови учні 6-в класу під керівництвом учителя Карлової Т.О. представили цікаві доповіді та презентації про винахідників та їхні винаходи
Зіграли у вікторину та складали діалоги у командах. Довідались, що наука є не тільки необхідною , але й цікавою, а технології - невід’ємною складовою нашого життя
Уроки фізики з використанням СТЕМ-освіти
Під час дистанційного навчання, при виконанні лабораторної роботи «Вимірювання маси тіла методом зважування», учні 7-х класів проявили винахідливість та смекалку і виготовили терези з підручних матеріалів. (Учителька фізики Гнатуш М.О.)
Ви можете уявити своє життя без музики? (music)Якось важко, правда?🤨 Музика дарує незабутні емоції 🥰 , впливає на пам'ять і увагу 🧠, "лікує" душу, крім того, допомагає у вивченні іноземної мови.(like)
У 8-В класі під керівництвом учителя англійської мови Чепурної В.В. відбувся урок-квест "Музика у нашому житті".
Працюючи у командах, учні виконували цікаві завдання, розмірковували над важливістю музики, розшифровували підказки, ділилися своїми музичними уподобаннями (singing).
Складали ТОП музичних композицій,(trophy) знайшлось місце і "Червоній калині", пісні, яка лунає по всьому світу. Не обійшлось і без виконання 🧑🏻🎤, та ще й двома мовами - українською й англійською. Було емоційно, цікаво, захоплююче.🤩
У 9-в класі відбувся показовий урок німецької мови “Мої плани на майбутнє” (учитель Мединська Г.Б.). Охочих відповідати було багато, діти цікаво будували свою розповідь, захищаючи проєктні роботи за темою
Мрія багатьох дітей - побувати у Німеччині. На уроці панувала атмосфера взаєморозуміння та позитивних емоцій
2 березня у 9-В класі пройшов показовий урок «Здоров’я - найдорожчий скарб», який провела учитель англійської мови Карлова Т.О. Було весело, інформативно та цікаво!
Healthy body 💪🏻+healthy mind 🧠=happy person 😃
♥️Здоров’я — безцінне надбання людини, важлива умова повноцінного і щасливого життя. Здоров’я допомагає успішно вирішувати основні життєві завдання: 📖🖌️учитися, 🧮працювати, 🗣️спілкуватися, 🫂дружити, 👩❤️👨створювати сім’ю, 👨👩👧👦виховувати дітей, 💁🏻♀️здійснювати задумане, 🙋♂️долати труднощі!
''Стояла я і слухала👂🏻весну🌷
Весна мені багато говорила...''
Такими словами Лесі Українки розпочався урок англійської мови у 6-Б класі (учитель Бурбан М.М.). Для багатьох поколінь Леся Українка є прикладом людяності і патріотизму🇺🇦
Вона - взірець того,як треба любити❤️ Батьківщину,людей👪 і життя
Під час уроку учні активно працювали у групах👭,виконуючи тестові завдання📝,згадуючи основні моменти з біографії Лесі Українки.А також діти, отримавши розрізаний✂️ на рядки варіант вірша ''Надія'',складали його у правильному порядку та декламували англійською мовою.
Наші вподобання завжди різнилися,а що стосується харчування(cutlery),то це однозначно щось особливе. Хто ж не любить поласувати смачненьким?(chocolate)
1 березня у 2-А класі під керівництвом учителя англійської мови Байдак І.Г. пройшов показовий урок «А ти любиш смачно поїсти?»(cake_slice)
Учні працювали у командах,створюючи неймовірно «смачні» лепбуки,запитуючи один одного про вподобання в їжі (pizza) та напоях.(soda)
Презентували також і свої проєкти(trophy),завдяки чому повторили вивчені слова.
Гра у «їстівне(ice_cream)-неїстівне(pencil)» допомогла поповнити лексичний запас новими словами.
Не обійшлося і без активної (music) руханки(run),після якої учні дуже зголодніли,адже урок видався надто «смачним».(popsicle)
27-28 лютого та 1 березня в нашому ліцеї панувала науково-дослідницька атмосфера. "Як це?”- 🤔 запитаєте Ви. Відповідь проста😊: наші талановиті учні презентували свої проєкти на науково-практичній конференції “Відомі українці. Їхній вплив на розвиток світової науки та культури". Роботи виконані англійською та німецькою мовами. Було цікаво!!! Браво нашим доповідачам👏
В 3-іх класах під керівництвом учителя англійської мови Венгрин Г.В. відбувся захоплюючий урок майстер -клас на тему :"Я вмію готувати млинці"-I can cook pancakes.🥞
Учні заповнювали холодильник їжею, поділяючи її на дві групи: злічувальні і незлічувальні іменники, збільшували кількість інгредієнтів, утворюючи множину іменників.💪
А також готували млинці, підбираючи інгредієнти згідно з рецептом 📝,при цьому висловлюючи свої почуття ❤️і демонструючи свої вміння.🧠
Кохання ❤️ наповнює життя сенсом, а з появою сенсу життя - обов'язково з'являється майбутнє! 💓
Сьогодні, 14 лютого, в 5А, 6А та 6Б класах під керівництвом учителя англійської мови Дорош Л.О. відбувся захоплюючий урок на тему "Моє серце ❤️ для ЗСУ" - My heart is for Armed Forces of Ukraine.
Учні робили лепбуки і виготовляли листівки для бійців ЗСУ, які клеїли на шоколад і🍫 відправили їх у госпіталь.
10 лютого 2023 року, під час повітряної тривоги, в укритті, учитель фізики, Гнатуш Марія Олегівна, провела цікавий урок для учнів 8-А класу "Джерела електричного струму. Електричне коло ". Учні дізналися з яких елементів складається електричне коло і самі спробували його скласти.
Разом для найкращого Інтернету
#SaferInternetDay, #ДеньБезпечногоІнтернету, #ДеньБезпечногоІнтернету2023
Мільйони людей об’єднуються, щоб надихнутися для позитивних змін он-лайн, підвищити освіченість з питань безпеки он-лайн та взяти участь у заходах, що проходять у всьому світі.
Учні та педагоги нашого ліцею також активно долучилися до відзначення Дня безпечного Інтернету для просування найкрашого та позитивного використання цифрових технологій, особливо, дітьми й молоддю.
Уроки "Разом для найкращого Інтернету" у 3-А та 4-В класах
Переглянули та обговорили відеофільм, дослідили позитивні та негативні сторони Інтернету, провели захоплюючу вікторину і привітали переможців!
Бурхливі емоції, кмітливість, розвиток уважності та швидкості реакції, засвоєння правил безпечної роботи в Інтернеті- такі результати цього уроку! (учитель Гудочкіна А.А.)
Разом для найкращого Інтернету
Продуктивно, захоплююче, цікаво, з використанням різноманітних новітніх технологій пройшов урок інформатики у 5-А класі. Учні працювали в парах над головоломками та ребусами, емоційно змагались у вікторині, обговорювали тематичний відеофільм. Питання безпеки поведінки в мережі Інтернет були засвоєні відмінно! (Учитель Шеремет М.Я.)
Сучасна людина людина не уявляє свого життя без Інтернету.🤔🙂🤔
Він може бути другом, а може стати й небезпечним. Все залежить від нас.
🔰Креативно, 🔰змістовно, 🔰актуально, 🔰інформативно, 🔰 весело, 🔰активно.
Інтегроване заняття у 2-Б класі (Сайкевич О.Я.)
Урок "Разом для найкращого Інтернету" у 3-Б класі.
Важливі питання безпеки учні засвоїли під час веселої, захопливої та цікавої вікторини. (Учитель Гудочкіна А.А.)
Сьогодні, 7 лютого 2023 року, на уроці інформатики, учні 8-А класу говорили про безпечний інтернет. В командах обговорили переваги та недоліки користування інтернетом, підкреслили правила безпеки в інтернеті. Зробили висновки: краще вчитись на чужих помилках, а не на власних; ми самі відповідальні за те, як ефективно організувати свій час. (Учитель Беднар М.М.)
Урок музичного мистецтва у 7-Б класі на тему "Мюзикл"(учитель Кіндракевич Б.О.)
Учні успішно та креативно продемонстрували свою фантазію та творчість у створенні цікавих афіш. У процесі роботи учні були залучені до розуміння змісту та сутності мистецтва шляхом особистісно-емоційного сприйняття художньої інформації
Майстер клас з виготовлення медової свічки з вощини - це корисний, захоплюючий процес.
Навіть маленькі вправні рученята першокласників змогли сформувати красиву свічку.
Розфарбовуючи підсвічник, діти проявили свою творчість та фантазію. Всі роботи яскраві, неповторні.
Всі молодці(19 грудня, 1-А клас, учитель Горлай Л.Я.)
Цікаво пройшов урок математики у 6-В класі «Пряма пропорційність», на якому учителька Хімочка У. О. використала інтерактивні форми і методи роботи.
Особливо вдалим був ігровий момент «Лови помилку», який допоміг створити у класі доброзичливу творчу атмосферу, підвищити увагу і активність учнів, зацікавленість до математики.
Під час роботи у парах учні активно і емоційно пояснювали один одному розв'язування завдань, що сприяло обміну інформації серед учнів, максимальному самовираженню школярів, а також умінню ставити запитання, слухати один одного, спілкуватись
«Ніщо не розвиває так розум людський, як географія» (І. Кант )
Учні 7-А класу разом з учителькою Романів О.В. на уроці географії мали цікаву віртуальну мандрівку у Південну Америку. Спільна робота над проєктами, аналіз даних сприяли розумінню взаємозв‘язків природних явищ
7 грудня учителька географії Бабенко А.В. провела у 6-В класі урок «Основні форми рельєфу», на якому застосув уала інтерактивні форми і методи роботи та інноваційні технології навчання. Урок був цікавий, креативний та продуктивний
У 5-Б класі під керівництвом учителя англійської мови Чепурної В.В. пройшов нетрадиційний урок- вікторина «Майстершеф» з використанням інноваційних методів навчання! Було весело, позитивно та креативно!
Учителька хімії Рудь Ю.М. 22 листопада провела з учнями 7-Б класу урок "Визначення валентності елементів за формулами бінарних сполук", на якому учні навчилися визначати валентності одного елемента за валентністю другого, закріпили вміння читати та писати формули речовин.
На уроці було використано інноваційні технології навчання.
Найбільше учням сподобалася гра Kahoot, у якій потрібно проявити знання та швидкість реакції
Учні 4 - В класу під час уроку української мови ознайомилися з цікавими фактами про життя та творчість Івана Яковича Франка. Вікторини, інтерактивні вправи, жваві обговорення та багато інших медотик застосувала вчителька при вивченні теми. Урок пройшов креативно, творчо, пізнавально!!! 💙💛 (учитель Полянська М.Ю., 17.11.2022р.)
Учні 5-А класу разом з учителем математики Романівим Я.Є. здійснили захоплюючу подорож до українського Хогвартсу.
Школярі розв‘язували цікаві задачі, розшифровували головоломки, знаходили приховані помилки.
На уроці були застосовані інноваційні технології навчання: інформаційно-комунікаційні, ігрові; а також були зреалізовані міжпредметні зв‘язки математики, фізики, історії.вали цікаві задачі, розвивали навички усного рахунку та логічного мислення
Надзвичайно цікавою була для учнів 1-А класу екскурсія до мобільної математичної лабораторії.
Найбільше дітей зацікавили такі експонати: "Ханойська вежа", "Центр тяжіння". Учні перевірили свою швидкість реакції на одному з експонатів, пройшли тест на запам'ятовування цифр.
Кожна дитина змогла проекспериментувати, відчути успіх, зацікавитися математикою
Будь_помітним_на_дорозі!
Маленький флікер🐾, зроблений власноруч, стане в пригоді у темну пору.🌃🚦🚘.
У діток усе вийшло чудово! Спробуйте й ви😊😉
Майстер-клас у 2-А класі(учитель Роман Л.М., педагог-організатор Сайкевич О.Я.)
Однозначно: знань багато не буває.🙂😉 Свої знання про дорожній рух третьокласники помістили в розкладну папку з кишеньками.
Лепбук "Безпека на дорозі". 🔴Тематично. 🟡Інтерактивно 🟢Цікаво.
Виготовили учні 3-Бкласу.🙂🙂🙂(учитель Кізима М.О., .педагог-організатор Сайкевич О.Я.)
Арт-перерва в 1-В класі🎨🚦🖍
Світлофор потрібен всім: І дорослим, і малим.
Друзі, він багато може,- Пішоходам допоможе....🚦(17.11.2022 р., учитель Ліба О.В., педагог-організатор Сайкевич О.Я.)
Енергійні"Червоні"❤️креативні"Жовті"💛
допитливі"Зелені"💚 - три команди 3-В класу змагалися у знаннях правил дорожнього руху.
✅️правила і дорожні знаки повторили ✅️ситуації змоделювали і обговорили
✅️кросворд розгадали ✅️трішки потанцювали ✅️навіть вірш склали
Робота в командах мала чудовий результат!(17.11.2022 р., учитель Волянюк М.Д., педагог-організатор Сайкевич О.Я.)
Обстріли критичної інфраструктури та режим заощадження електроенергії - це реальність, у якій ми змушені жити останнім часом. Вулиці міст і дороги почали менше освітлюватися, як наслідок - погана видимість.Тому важливо потурбуватися про свою безпеку. Найперше правило - стати помітним!
Інтерактивне тематичне заняття у 2-В класі "Будь помітним на дорозі!" Пригадали правила дорожнього руху, дорожні знаки, дізналися, що таке флікер і чим він нам зараз зможе допомогти, виготовили об'ємну аплікацію "Безпечна дорога додому".
🚦Пізнавально. 🚦Актуально.🚦Активно.🚦Кольорово(15.11.2022 р., учитель Гавришко О.О., педагог-організатор Сайкевич О.Я.)
Безпека_на_дорогах_в_умовах_воєнного_стану
Дорога може стати другом🙂, а може бути й небезпечною🚙
🚓🚑. Все залежить від нас. Хочемо з нею потоваришувати!
Інтерактивне заняття "Дорога, як книга,цікава й складна..." у 2-Б класі(15.11.2022 р., учитель Дубик Н.С., педагог-організатор Сайкевич О.Я.)
Учні 4-А класу ознайомились з правилами дорожнього руху та обгрунтували важливість дотримання безпечної та відповідальної поведінки на дорозі додому!🚘🚦🚙 (учитель Тесля Н.В.)
Подорож веселою країною "Алгоритміка" у 3- Б класі
Алгоритми, система команд виконавця - нові терміни для третьокласників. Але рольові ігри, веселі інтерактивні вправи, цікаві індивідуальні завдання допомогли школярам ефективно засвоїти незнайомий матеріал. Створення алгоритму для веселого садівника спонукало учнів до логічного мислення, аналізу послідовності дій, усвідомлення суті алгоритмічного процесу. Урок пройшов позитивно, емоційно та продуктивно (учителька Гудочкіна А.А.)
Урок математики в 1-А класі. Вчитель Горлай Л. Я.
Діти ознайомились з геометричними поняттями -замкненою лінією та незамкненою лінією. З допомогою конструктора Lego практично засвоювали матеріал урокуЦікавою і захоплюючою була для дітей математична гра "Увімкни світло". Якщо учень правильно виконав обчислення, то на екрані "вмикалася" лампочка.
На етапі закріплення вивченого матеріалу учням було запропоновано роботу в парах з дидактичним матеріалом, що стимулювало дітей до активності, небайдужості.
Дітям дуже сподобалися практичні вправи з конструктором Lego, разом з професором Математики вчилися креслити замкнені лінії, незамкнені, прямі, ламані
Учні 10 класів вивчають з української мови тему «Риторика». Ніхто не буде заперечувати : сьогодні, щоб стати успішною людиною , потрібно володіти мистецтвом спілкування. Уміння публічно висловлювати свої думки потрібно розвивати, тому учні 10-а та 10- б класів( групи вчительки Деви О. Я. ) підготували виступи на різні теми( про діалекти, фемінітиви, спорт, постановки цілей по SMART, познайомили з практичною реалізацію цієї технологіі). Кожен виступ був проаналізований однокласниками, було відзначено як позитивні , так і не зовсім вдалі моменти у виступах ораторів. Це хороший досвід,який обов‘язково знадобиться в майбутньому. Адже наука тільки вказує, де шукати і де знаходити те, що ти прагнеш знайти, решта досягається старанністю, увагою, обдумуванням, обізнаністю, наполегливістю.
На уроці зарубіжної літератури 4 листопада у 8-В класі учителька Чумакевич О.В. під час актуалізації знань методом фронтальної бесіди повторила з учнями матеріал з тем про Стародавню Грецію, які вивчалися у попередніх класах. Під час роботи в парах учні здійснювали порівняльний аналіз сучасного театру із театром Давньої Греції і презентували його у вигляді таблиць.
Робота на уроці супроводжувалася мультимедійною презентацією.
Учитель здійснила інтеграцію з українською літературою - видатними митцями Т.Шевченком, І. Франком, Лесею Українкою, які писали про Прометея. Звучали неперевершені рядки з їхніх творів.
Учителька використала на уроці інтерактивну вправу «Гронування».
Проблемні запитання, поставлені учителем, викликали розумову активність та зацікавленість учнів
Учителька зарубіжної літератури Чумакевич О.В. 3 листопада провела у 6-В класі урок на тему "Проблема рабства в романі Ж.Верна "П'ятнадцятирічний капітан ".
Учні підготували проєктні дослідницькі роботи, усні повідомлення до теми уроку. Учитель використала мультимедійну презентацію,присвячену темі рабства в сучасному світі. Тема уроку викликала в учнів велике зацікавлення, не залишила нікого байдужим
«Хто не може змінити свої погляди, той не може змінити нічого», - так сказав англійський драматург Джордж Бернард Шоу. Дуже влучно сказано, оскільки ми, учителі, змінюємося разом із своїми вихованцями, застосовуючи нові технології навчання.
У 9А, 9Б класах, 27, 28 жовтня, відбувся нетрадиційний урок англійської мови з використанням інтерактивних методів навчання на тему «Життя молоді» (вчитель Дунько О.М.). Учителем було підготовлено творчі завдання та інтерактивні вправи: «Незакінчені речення», «Мозковий штурм», «Ажурна пилка», «Навчаючи- вчуся», «Дискусія». Учні активно працювали в парах та малих групах як у класі, так і в бомбосховищі. Було весело, творчо, позитивно!
Як перевірити правдивість інформації, щоб не стати її жертвою? Чи є якість правила, дотримання яких зменшить ризик споживання маніпулятивного контенту? Якою повинна бути достовірна новина? Відповіді на ці та інші актуальні питання інформаційної безпеки учні 4-х класів знаходили на уроці інформатики. Цікаві індивідуальні та групові інтерактивні вправи допомогли критично осмислити навчальний матеріал (26, 27 жовтня, учитель Гудочкіна А.А.)
3D моделювання успішно ввійшло в наше життя і широко застосовується в рекламі, архітектурі, медицині та промисловості. Учні 9-х класів з великим задоволенням та цікавістю вивчали цю тему на уроках інформатики з висококваліфікованим учителем Шеремет М.Я.
Діти розкрили свій творчий потенціал, познайомилися з технологіями онлайн-середовища SketchUp. Отримані знання сприяли розвиткові просторової уяви дітей, творчого мислення, комунікаційних навичок та стали чудовим стартом відкриття дивовижного світу тривимірної графіки
Пленерний урок з учнями 6 класів на тему «Волонтерство»
Учні 6 класів разом з учителем англійської мови Карловоі Т.О. відвідали ЛКП «Лев» з метою довідатись більше про роботу притулку для тварин, обов’язки і працю волонтерів та життя мешканців.
Працівниця притулку Вікторія люб’язно прийняла учнів ліцею, показала умови де тимчасово проживають собаки і коти, підготувала цікаві відео матеріали, вікторини та ігри. Ознайомила нас з роботою, яку виконують волонтери і як можна допомагати безпритульним тваринам.
По завершенню ми обговорили нашу екскурсію та поділились враженнями
У 5-а,в класах відбувся урок на тему «Шкільні речі» під керівництвом учителя німецької мови Крілик І.В. Учні чудово справились із творчими завданнями, підготовлені учителем, працювали в парах та малих групах, грали у навчальні ігри
В 11-Б класі, 25 жовтня, відбувся урок на тему «Моя сім’я». Учителька англійської мови Макогін Г.Я. продумала кожен етап уроку. Учні відмінно справилися з усіма інтерактивними завданнями, уміло використовували лексику за темою, гарно співпрацювали у парах та групах, доповнюючи один одного. Найбільше дітям сподобалось завдання про опис ідеальної дочки або сина
У третіх класах відбулися нетрадиційні уроки з англійської мови. Учителька Вилущак С.В. уміло підібрала завдання для дітей та створила незабутню атмосферу на своїх уроках. Основне завдання було придумати та створити історію, використовуючи пазли. Було весело та позитивно!
Урок-гра з англійської мови на тему «Погода» у 4-А класі (учитель Байдак І.Г.)
Діти не лише підготували проєкти, а й пограли у гру «Колесо погоди».
Найбільше дітям сподобалася сонячна погода!
Поєднуючи приємне з корисним, учні не лише грали у гру, а й повторили слова з теми «Погода» та граматичний матеріал Past Simple Tense
Святкуємо день народження разом!
Хто з нас не любить свята?! Одним з найулюбленіших свят є день народження.
Учні 2-А класу, 21 жовтня, на уроці англійської мови під керівництвом учителя Чепурної В.В. цікаво та весело відсвяткували день народження зі своїми однокласниками.
Діти вітали друзів зі святом від імені персонажів підручника, «пригощали» тортами власного виробництва. Показавши знання англійської абетки, кольорів, учні «приготували» смачні піци. Жоден день народження не обходиться без ігор. Складаючи «Лего» діти не тільки погрались, а і відпрацювали новий граматичний матеріал
Доблесним воїнам, сміливим та мужнім, справжнім героям великий уклін!
Учні 4-Б класу на уроці інформатики (учитель Гудочкіна А.А., дистанційне навчання) створили дошку подяки та шани захисникам та захисницям України і долучилися до привітань на всеукраїнській Віртуальній дошці подяки від дітей захисникам України
Всеукраїнський урок доброти у
3-В класі (учитель Волянюк М.Д., 04.10.2022р.)
Тематичних активностей у 3-В класі було багато: ✅️дидактичні ігри ✅️вікторина✅️виготовлення лепбука"Друзі нашої оселі" ✅️розповіді про своїх домашніх улюбленців✅️ колективний проєкт"Збірка про гуманне та відповідальне ставлення до тварин"
Інтегроване заняття"Будьмо для тварин друзями"для другокласників перейшло в годину творчості у сховищі.☺️
Тваринки, старанно зліплені дітками з повітряного пластиліну, відволікли їх під час повітряної тривоги
Ось так у нас проходить тиждень енергозбереження та енергоефективності у молодшій школі(26.09-30.09.2022р.)
Енергія буває різною!! Талановиті вчителі фізкультури та хореографії Шукатка Н. І. та Рудник В. В. провели цікаві "Енергоефективні руханки" у 1А, 1В і 3В класах!
2021-2022 навчальний рік
Сторінками Шекспірівських сонетів
(поетична сторінка від 9-а класу мовою автора)
Учні п‘ятих класів на уроках української літератури створили чудові фотографії- реконструкції до драматичної казки «Микита Кожум‘яка» Олександра Олеся(оскільки навчання дистанційне, то не змогли продемонструвати свої акторські здібності) (учитель Дева О.Я.)
П’ятикласники дружні й творчі учні. Вони залюбки беруть участь у різних проєктах, конкурсах та вікторинах (учитель Дева О.Я.)
Деякі роботи надзвичайні, заслуговують на особливу похвалу. Такими чудовими проєктами хочеться ділитися з іншими вчителями. Нещодавно опублікувала роботи до вивченого твору Галини Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладіі»учениць 5-б та 5-в класів у групі «Лінгвістичні смаколики» - https://www.facebook.com/groups/2143084629077287/?ref=share
У цій спільноті більше ніж 40 тисяч учасників. Багатьом учителям з різних куточків України комікси Городиськоі Ані та Місюри Ярини сподобались, та надихнули на створення таких ж проектів й інших п‘ятикласників (учитель Дева О.Я.)
Такий мультик підготували учні 5-б класу під час уроку розвитку зв’язного мовлення,
на якому відточували колективне вміння складати казки. Особлива подяка Саші Кузнєцовій за реалізацію спільної ідеї (учитель Дева О.Я.)
Проєкт з німецької мови Карп'юк Т.В. з учнями 5-Б класу на тему
"МІЙ УЛЮБЛЕНИЙ ОДЯГ"
Новорічні вітання для усіх презентують учні 4-Б класу . Щиро і від душі!
Чи задумувалися ви над тим, що таке вертеп, що означає він, який глибинний зміст несе?
Учні 1-А класу занурилися в містерію різдвяного вертепу(учитель Роман Л.М.)
Майстер-клас із виготовлення прикраси - символа Нового року, проведений у 1- А класі
Сайкевич О.Я.
Вивчення англійської мови за допомогою мультиків - це круто!
У 8А та 8Б класах відбулися нетрадиційні уроки
Учні поринули в атмосферу Різдва з допомогою анімаційного фільму «Грінч», створеного за мотивами книги Доктора Сьюза «Як Грінч украв Різдво». Учні не лише дивилися мультик англійською мовою, а й відмінно справилися з усіма творчими завданнями, розробленими на основі сюжету. Було весело та позитивно(учитель Дунько О.М.)
Інтегрований урок- ділова гра "Туристична агенція"
Учні 4-Б класу спробували собе в ролі працівників туристичної агенції. Віртуальнна подорож до Венеції і розрахунок її вартості, реклама зимового відпочинку в Україні, пошук дієвих шляхів для виведення агенції з кризи. Гра захопила усіх... (учитель Глова Г.С.)
Інтегрований урок зарубіжної літератури і англійської мови «Ідеї свободи в служіння народові. Образ народного захисника Робіна Гуда» у 7-В класі
На уроці використано інформаційно-комп‘ютерні, здоров‘язберігаючі технології навчання, нестандартні форми та методи проведення уроку(учителі Чумакевич О.В. та Курдило М.І.)
Майстер-клас зі створення чудового новорічного настрою.
Година творчості в 4-А класі(учитель Горлай Л.Я.)
У 7Б класі відбувся урок на тему «Україна - моя батьківщина»
Учні презентували проєкти про географічне розташування України, природу та традиційну кухню українців. Брали участь у вікторині та дізнались цікаві факти про свою Батьківщину! (учитель Карлова Т.О.)
На цей особливий день з нетерпінням чекають і дітки, і дорослі (навіть якщо не зізнаються)
День святого Миколая - магія зимової ночі.
Співали, танцювали, декламували , створювали маленьке зимове диво і ,звісно ж, отримували подарунки(учитель Дубик Н.С.)
Інтегроване заняття в 1-Б класі
На уроці історії у 6-В класі вчитель Беген Н. М. за допомогою різноманітних інноваційних форм і методів роботи розвивав творче та логічне мислення учнів, вчив порівнювати історичні факти, робити висновки та узагальнення
Фізика - це не тільки формули та задачі. Учні 7-х класів мали змогу самостійно перевірити залежність періоду коливань від амплітуди коливань, маси маятника та його довжини.
Лабораторна робота «Дослідження коливань нитяного маятника»
(yчитель Гнатуш М.О.)
Учитель фізики Гнатуш МО 13 грудня у 8Б класі
провела урок«Теплоенергетика. Способи збереження ресурсів»
На урок були запрошені спеціалісти відділу енергоменеджменту ЛМР. На уроці учні дізналися багато цікавого про енергозберігаючі технології. Працюючи в групах, підготували повідомлення «Енергозбереження. Почни з себе», в якому написали, де можуть застосувати отримані знання на практиці вдома або у школі. За найактивнішу участь в бліц-опитуванні учні отримали подарунки